نصب و اجرای نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق کامپوزیت طرح چوب وزن سبکی دارد و انعطاف پذیر است که مقاومت کششی بالایی دارد. از آن جایی که زیبایی و تنوع در طراحی پانل‌های کامپوزیت طرح چوب وجود دارد، توجه بسیاری از معماران و طراحان را به خود جلب کرده‌‌است. ورق کامپوزیت دارای ظاهر چوبی است و به علت ویژگی‌های منحصر به فرد، به کارگیری آن‌ها در نما نسبت به چوب بهتر می‌باشد.

آشنایی با کامپوزیت طرح چوب

کامپوزیت طرح چوب رگه‌هایی بسیار شبیه به چوب و دوامی بسیار بالایی دارد. از آن جایی که از پوسته آلومینیومی و لایه محافظ ضد آفتاب تا 20 سال و هزینه‌ای معادل 50% نمای ترمووود برخوردار است توانسته به عنوان بهترین جایگزین نمای چوبی – ترمووود تبدیل شود.

ورق‌های کامپوزیت طرح چوب دارای تنوع بسیاری هستند. طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در چند سال اخیر به بازار آمده‌است و هر کدام از آن‌ها برای مکان‌های مشخصی به کار می‌رود. کاربرد این متریال با بیشترین استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌های مسکونی و ساختمان‌های تجاری، مرسوم است.

ویژگی‌های کامپوزیت طرح چوب کدامند؟

طرح چوب ورق کامپوزیت  بر خلاف چوب واقعی دچار فرسودگی نمی‌شود. این ورق نمای کامپوزیت خواص ضد خوردگی دارد؛ این در صورتی است که چوب در مدت چند سال دچار پوسیدگی خواهد شد. نمای کامپوزیت طرح چوب در برابر حشرات از خود مقاومت نشان می‌دهد، در صورتی که چوب چنین ویژگی را دارا نیست. غیرآلی و مصنوعی بودن متریال ورق کامپوزیت باعث شده برخلاف چوب طبیعی، ورق کامپوزیت در مقابل اشعه خورشید تغییر رنگ ندهد. اگر بخواهیم از نظر قیمت هم مقایسه کنیم، نمای چوبی کامپوزیت بسیار مقرون به صرفه‌تر از چوب است. نمای طرح چوب کامپوزیت به صورت کلی دارای مقاومت و دوام بالاتری نسبت به چوب است.

ورق‌های کامپوزیت طرح چوب را از راه یک چرخه پیچیده از فناوری رنگ کربن فلوئور می‌سازند. ورق‌های کامپوزیت با طرح چوب وزن بسیار سبکی دارند و همین ویژگی، خاصیت ضد زلزله بودن را به آن‌ها داده است. بعد از این که چند سال بگذرد رنگ و پوشش ورق کامپوزیت طرح چوبی، تغییر رنگ نمی‌کند یا پوسته پوسته نمی‌شود. ورق کامپوزیت نمای چوب ساختمان به علت این که زیبایی طبیعی چوب را دارا است، به طراحان در طراحی و بازسازی نمای ساختمان‌ها و خلق نماهای پچیده و مدرن، بسیار کمک می‌کند. ورق کامپوزیت طرح چوب در اندازه‌های مختلف و سفارشی تولید می‌شوند.

به علت شکل ظاهری، می‌توانند جایگزین مناسبی برای نمای چوبی قدیمی ویلا یا ساختمان باشند و بنابراین دارای سازگاری با محیط زیست هستند. ورق‌های کامپوزیت در کنار این که دوام خوبی دارند و ویژگی‌های مثبتی که دارا هستند بیمه نامه و گارانتی نیز دارند.

ورق کامپوزیت طرح چوب

در صورتی که هر یک از ورق‌های کامپوزیت طرح چوب معیوب شود، نیازی نیست کل نما تعویض شود و می‌توانید تعویض فقط تابلوی آسیب دیده را بدون آسیب به دیگر پنل‌ها انجام دهید. مراحل نصب و اجرای ورق کامپوزیت طرح چوب از جهت شکل فیزیکی و روش نصب سریع و بسیار آسان انجام می‌پذیرد.

استفاده از نوعی رزین در سطح صفحات ورق کامپوزیت موجب می‌شود که جذب گرد و غبار و خاک اتفاق نیفتد.  رزین رنگ ورق کامپوزیت، ورق‌های نمای کامپوزیت را از شستشو و نگهداری بی نیاز می‌کنند. از بارزترین ویژگی‌های ورق کامپوزیت، سطح صاف و یکنواخت رنگ به شمار می‌آید. ورق‌های کامپوزیت تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و متناسب با رنگ سایر اجزا قابلیت هماهنگی دارند. در پشت ورق کامپوزیت طرح چوب فضای خالی وجود دارد که موجب می‌شود، عایق صوتی و حرارتی مناسبی به وجود آید. یکی از لایه‌های ورق کامپوزیت، پلی اتیلن بوده‌ که قابلیت آب بندی از دیگر ویژگی‌های مهم ورق کامپوزیت را ایجاد می‌کند.

درباره مجموعه دنیای کامپوزیت

شرکت دنیای کامپوزیت در زمینه‌های دکوراسیون داخلی، نمای خارجی، طراحی چوب، نماهای چوبی و فلزی، خرید و فروش، واردات و صادرات، انواع چوب و مصنوعات چوبی، طراحی داخلی و خارجی ساختمان با انواع ادوات و محصولات چوبی، پیاده سازی و طراحی پروژه‌های ساختمانی، مراکز تجاری واحدهای مسکونی، برج‌ها و سازه‌های مدرن، ساخت انواع آلاچیق‌های پیشرفته مناسب برای پشت بام و فضای باز و … فعالیت می‌کند.

مجموعه دنیای کامپوزیت کار خود را بر مبنای تلاش و همت، اعتماد و رضایت مشتری، ارائه خدمات با کیفیتی متمایز و حفظ رابطه بلند مدت آغاز کرده و ادامه می‌دهد. این مجموعه که دارای نیروهای مجرب و معتمد و با سابقه موفق است، توانسته نیازهای مشتریان را شناسایی و رضایت آن‌ها را جلب کند. همچنین با داشتن تجربه‌های متعددی در سطوح مختلف و ایجاد حس رضایتمندی در بین مشتریان توانسته این افتخار را داشته باشد تا جز یکی از برترین‌ها در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی باشد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X