قیمت ورق کامپوزیت آینه‌ای

بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو

بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو را در انواع مختلف، شرکت‌های سازنده ورق‌های کامپوزیت با قیمت مناسب می‌سازند. تولید ورق‌های کامپوزیت با ساختار آلومینیوم‌های بسیار نازک همراه با نوعی پلیمر غیر سمی انجام می‌گیرد. امروزه در صنعت ساختمان به عنوان یک نمای ایده آل این محصولات را به کار می‌برند. مزیت‌هایی که این نما دارد، باعث متمایز شدن آن از دیگر محصولات نمای سنتی شده‌است.

لیست بروز قیمت محصولات از ورق آلومینیوم تا انواع رنگ ها

ویژگی بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو

استفاده از این متریال در صنعت خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما و دیگر صنایع، به فور انجام می‌گیرد. از جمله شغل و صنعت دیگری که کاربرد ورق‌های کامپوزیت در آن بسیار است، صنعت تابلوسازی است. ورق کامپوزیت تابلویی یا تابلو کامپوزیت  را بیشتر به منظور نماسازی سر در مکان‌های تجاری در صنعت تابلوسازی به کار می‌برند که در اصطلاح آن را تابلو کامپوزیت می‌نامند.

خرید انواع ورق کامپوزیت

امروزه تابلو کامپوزیت را به عنوان تبلیغات مدرن، بسیار به کار می‌برند و از جمله رایج‌ترین روش‌های ساخت تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شود. کامپوزیت در لغت معنی مخلوط مرکب را دارد که به صورت ترکیبی از ورق‌های آماده بوده و جنس آن‌ها از پلی اتیلن و آلومینیوم است. دو طرف پلی اتیلن را دو ورق آلومینیوم پوشش می‌دهند و ورق‌های کامپوزیت را می‌سازند. مواد دیگری مانند چسب، لایه چسب عایق، لایه رنگ PVDF ، لایه رنگ پلی استر و پوشش مناسب از جنس نایلون را نیز به کار می‌گیرند.

اجرای نمای کامپوزیت

اگر بخواهیم یک تعریف اصولی و دقیق از کاربرد آن در ساخت تابلو ارائه دهیم، می‌گوییم که کامپوزیت را برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان یک نمای زیر کار استفاده می‌کنند و آن را تکمیل کننده تابلو با هر زمینه دلخواهی تلقی می‌کنند. بدنه تابلوی کامپوزیت را از ورق‌های کامپوزیت می‌سازند و به کمک انواع حروف برجسته، درج پیام­های تبلیغاتی روی تابلو انجام می‌گیرد.

تابلوی کامپوزیت برای اولین بار در سال 1969 ساخته شدند بهره برداری آن توسط کشور آلمان صورت گرفت. این روزها از جمله زیباترین و به روزترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو کامپوزیت به شمار می‌آید که به منظور زیباسازی نما هم به کار می‌رود و در نماهای ساختمان، تابلو سردر مغازه‌ها و جایگاه‌های سوخت کابرد فراوانی دارد.

این ورق‌ها آلیاژ مقاوم، سبک و بادوام را دارند و به عنوان بستر مناسب برای نصب انواع حروف برجسته به شمار می‌آیند. همچنین می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های دلخواه و متفاوت پیاده سازی کرد. این نوع ورق‌ها در مقابل اشعه ماورا بنفش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و دارای خاصیت پاکسازی خودکار در برابر آلودگی‌های محیط و گرد و غبار است. به همین علت دائما زیبا و براق جلوه می‌کند و کثیف نمی‌شود. ورق­های کامپوزیت تابلو را می‌توان خیلی راحت به شکل و فرم دلخواه تبدیل کرد. این گونه ورق قابل شست و شو، ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت می‌باشد.

بهترین-ورق-کامپوزیت-برای-تابلو

کاربرد بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو

می‌توان گفت که این نوع از ورق کامپوزیت‌ها برای تابلو، زمینه تابلو تبلیغاتی شناخته می‌شوند. تولید کامپوزیت‌ها با ترکیب چند ماده مختلف انجام می‌گیرند و موجب پدید آمدن یک ماده کاملا جدید می‌شود. از جمله مهمترین کاربردهای این محصول، عبارتند از:

صنایع خودروسازی

مکان‌های تجاری

فروشگاه‌های زنجیره‌ای

فروشگاه‌های مواد غذایی

سوپرمارکت‌ها

فروشگاه‌های لوازم بهداشتی

و بسیاری از مراکز دیگر که در صورت استفاده از این پنل‌ها، تحولی شگرف در زمینه‌ تبلیغات، به وجود می‌آورند. اما پس از این که تجربیات مهم در این زمینه به دست آمد، محققان دریافتند که اگر از تابلو کامپوزیت در تمامی مشاغل استفاده شود ایده آل و مناسب است. اما توجه داشته باشید که این تابلو نیز مانند بسیاری از تابلوهای دیگر، دارای محدودیت‌های خاصی است. از جمله محدودیت‌های قابل توجه برای این نوع از تابلوها، این است که  از آن‌ها در بافت‌های قدیمی و محیط‌های تاریخی استفاده نمی‌شود.

 خرید بهترین ورق کامپوزیت برای تابلو

اینکه تشخیص دهیم متریال‌های خوبی در ورق‌های کامپوزیت به کار رفته یا خیر، کار بسیار دشواری است؛ بنابراین در ادامه اطلاعاتی را جهت خرید ورق کامپوزیت برای تابلو توضیح می‌دهیم.

رنگ ورق کامپوزیت: رنگ‌هایی مانند طلایی، نقره‌ای، طرح سنگ، طرح چوب و دیگر ورق‌های مشابه دارای کیفیت کمتری در مقایسه با رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، قرمز، سورمه ای، طوسی، سبز و .. هستند.

برند ورق کامپوزیت: ورق‌های کامپوزیت دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن‌ها در برندهای متفاوتی در بازار فروخته می‌شوند. بهتر است از برندهایی خرید کنیم که امتحان خود را پس داده‌اند.

ضمانت ورق کامپوزیت: بعد از انتخاب رنگ ورق، برند ورق و ثبت سفارش، به جهت اطمینان خاطر از سفارش ثبت شده حتما برای دریافت ضمانت ورق کامپوزیت از شرکت مد نظر اقدام نمایید. برای خرید یا اجرای نمای کامپوزیت به سایت دنیای کامپوزیت مراجعه کنی

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X